onsdag 7. mai 2014

DIY: en venn i nøden

anja kom hjem her om dagen og var henrykt. ikke bare hadde hun hatt en fantastisk dag på jobben. hun hadde også mottatt en gave som gledet henne i så stor grad at jeg faktisk stusset. jeg stusset også over at gaven var lagt i posthylla hennes i anledning påske og at hun ikke fant den før nå. det er rutiner hun må jobbe med sa jeg til henne. slik hjelper vi hverandre på veien mot å bli bedre mennesker.

hun hadde mottatt en såkalt hemmeligvenngave. vi måtte gå mang en runde på hvem giveren kunne være før anja slo seg til ro med at fenomenet nettopp er hemmelig.



anja elsker kongefamilien. og er vel over middels begeistret for mette-marit. den hemmelige vennen visste det. det begeistret anja ytterligere. gaven er teposer ikledt kongelige personligheter. 

etter å ha sett anjas glede fikk jeg også så lyst på en hemmelig venn. jeg har besluttet å bli min egen. med jevne mellomrom skal jeg overraske meg selv med små interiørgaver eller små gode ord som jeg skriver på små lapper og legger rundt i huset. 

hvem er din hemmelige venn? 


her er forresten bildet av området der en flytebrygge kommer til å ligge om kort tid. jeg gleder meg sånn. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på