fredag 21. mars 2014

man høster som man sår

denne uken var anja hos frisøren. jeg er alltid spent på slike dager. er det samme damen som kommer hjem igjen? blir hverdagen det samme?

anja hadde valgt en frisørsalong i sentrum av tromsø. høst er navnet. tilbyr visstnok hårprodukter som er snille mot både eieren av håret og miljøet. heier på slikt.

det jeg personlig likte med salongen var interiøret. gjennomført på alle mulige måter. fargevalg, møbler og bevertning av en annen klasse. mens anja nøt en kopp kaffe fra en meget lekker kopp tok jeg meg den frihet å ta et par bilder.

oransje kopp med gull på. kaffe servert med kjeks og
eplebiter med kanel på. 




bestill deg time her





anja ble veldig fin på håret. fikk det akkurat slik hun ba om. hår er identitet. anja er den samme. det er fint.

intet i dette innlegget er sponset, hvor enn trasig det er. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på