mandag 17. februar 2014

det skal ikke stå på smøringen


i dag har jeg virkelig fått pleiet både meg selv og huset. jeg er opptatt av å finne en balanse mellom aktivitet og hvile, ja rett og slett skape tid og rom til å ta inn over meg husets stemning, estetikk og lukter. i dag lukter det olje. det er fordi jeg har smurt inn eikebenkeplatene på kjøkkenet. dette bør en gjerne gjøre en gang i året hvis du ønsker å ivareta den best mulig, i følge denne artikkelen

nyt, pust,ta inn


i dag fikk jeg lyst å glede min samboer. til middag valgte jeg derfor å lage spaghetti bolgnese. alt fra bunn selvsagt og med et ikke tilfeldig valgt salt,- nemlig maldon. 

hva gjør dere for å glede deres kjære? 


jeg vil avslutte for i dag med å takke tre menn som har hjulpet meg mye i flytteprosessen. tom-are, jon og ole, jeg kunne ikke ha klart dette uten dere. muskelkraft er en ting, deres innsikt i interiør, sans for best mulig plassering av møbler og fargesammensetninger har ført oss nærmere hverandre. igjen, takk. 

jon


ole (i bakgrunn)&tom-are





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på