fredag 14. februar 2014

valgets kval(øy)


i dag har jeg måtte ta et vanskelig valg. skal jeg gå for rullegardiner, plisségardiner,lamellgardiner eller helt ordinære persienner? en ting er sikkert - ordinære gardiner holder ikke mål.

det var også utfordrende å ta stilling til farge. som dere ser har jeg faktisk måtte dra inn ekspertise. avskjerming AS er utrulig dyktige og jeg vil anbefale dem med varme.

hvilken farge likte dere best?

glemte nesten å fortelle om dagens høydepunkt: en valentinesgave fra min kjære. innholdet avsløres senere. kan si så mye som at den kommer fra britts boutique. jeg ble ellevill.

gavebånd i silke, fresht papir&kort

3 kommentarer:

  1. Hva var det du fikk!!? Er såååå spent!! Likte forresten den ildrøde best! Var så intens å sexy! Litt sånn som Deg Hans!

    SvarSlett
    Svar
    1. slapp av, venn. den som venter på noe godt...

      Slett

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på