mandag 24. februar 2014

av og til er livet uforutsigbart

i dag har jeg hatt som hovedoppgave å lage et dørskilt til gjestebadet vårt. ideen til skiltet springer ut av min ekstraordinære kreative evne, og består av små trebokstaver som jeg har malt med en tusj. tusjen er genial etter min mening. dekker alle slags overflater og er anvendelig å påføre. måtte dog dekke flaten opptil to og tre ganger for å få det jevnt. 

har dere noen gang en opplevelse av at livet er uforutsigbart og kaster dere vegg i mellom, at livet liksom leker med en? i denne kreative prosessen har jeg gjort alt etter forskriftene:
  1. ta stilling til hvordan dørskilt du vil lage (utforming,materiale,farger)
  2. google hvor du kan finne dette
  3. skriv en liste før du drar på butikken. det er rart hvor raskt en glemmer. 
  4. handle inn
  5. gjennomfør hovedoppgave
  6. nyt og belønn deg selv for at du har brukt din kreative urkraft

alt på bildet er kjøpt på panduro foruten om teipen.
den er fra obs bygg, er dobbelsidig og bør finnes i et hvert hjem.


jeg ville mildt sagt belønne meg selv med et nakkeskudd. måtte rett og slett bare puste dypt, forlate skiltet og bake brød. ingenting er bedre enn å la sin frustrasjon gå utover en deig. jeg antar at mangt et brød er resultat av en mann på randen. 

hva gjør dere for å få utløp for frustrasjon? 
ny brødmaskin i bakgrunnen. men idag
var det håndkraft som gjaldt


brødene er selvsagt basert på grove produkter og
 er av den grunn noe flate. 

etter å ha spist en brødskive og drukket et glass melk føltes skuffelsen noe mindre. hvor lenge kan en bære nag til seg selv? en vet jo at uforutsette ting vil skje igjen og at det er en del av livet. jeg tilga meg selv og rettet fokus mot noe mer lystbetont. se på dette!



dette er krakken jeg har pusset på i helgen. treoljen jeg opprinnelig ønsket å bruke ble ikke fin nok for meg så jeg valgte å male den helt hvit. jeg er strålende fornøyd. de to skålene fikk vi i innflyttingsgave av en god venninne av anja. jeg hadde sansen for henne fra før av, men dette tok kaka. skålene er av merket mugtail, er norsk design og trendy.

matte fra åhléns, 299,- gitt





4 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER bloggen din!

    SvarSlett
  2. takk. det er slike som deg som holder meg i gang! :)

    SvarSlett
  3. Å så herlig du skriver!

    SvarSlett
  4. Hvorfor blogger du så sjelden? Fotballfrue legger ut tre innlegg om dagen.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på