torsdag 13. februar 2014

kaffe,kos&kjærlighet

i dag var jeg tidlig oppe, til tross for å ha vært på nattevakt. den fantastiske utsikten og lysten til å få orden på huset lokker meg rett og slett opp. 

store blåmann i bakgrunnen






































i morgen er det valentines day som dere vet. beklageligvis har min sambor jobb i morgen. jeg er ikke snauerer enn at jeg heller disket opp til en koselig morgenstund i dag. havregryn, rosiner, valnøtter&solsikkefrø sto på menyen, etterfulgt av en deilig kopp presskannekaffe. senere skal vi ut og se etter pynteputer og saueskinn.

kaffekos



koppene har jeg funnet på bruktbutikken "bare vinyl&sånn" som ligger på håpet. et gammelt sølvfat med lysestaker fra kremmerhuset, bryggejentene og remiks gjennbruksstasjon setter godt preg på bordet. bildene er laget av en tysk kunstner min svigermor traff på i berlin. dekorativt!


2 kommentarer:

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på