søndag 16. februar 2014

just hanging out at the mall

her er endelig et bilde av gaven jeg fikk fra anja. lysestaker får jeg ikke nok av og disse gikk rett hjem for å si det sånn. anja sier hun ikke fant min bokstav,men at hun skal fortsette å lete. vårt forhold er basert på at begge er like mye verdt og det symboliserer vi blant annet gjennom at begges forbokstav får like mye plass i hjemmet.

simpelthen elske fargepaletten
i en eske jeg ikke har sett i på lenge fant jeg forresten denne boken - en bok jeg kjøpte på designtorget i oslo for noen år siden. mange gode ideer for hva man lage av gammelt skrot - eller skjulte skatter som jeg velger å kalle det. 

er dere kjent med hva DIY er for noe? det står for "do it yourself" og er et kjent begrep i interiørbloggmiljøet. jeg kommer på sikt til å vise dere mange av mine DIY-prosjekter. 

h&m home

ellers har jeg brukt dagen min på jekta kjøpesenter. anja har vært på jobb og noen må jo ta ansvar for at utformingen av hjemmet går i riktig retning.

mye fint å hvile øynene på


på lucky duck fant jeg noen lekre søppelbøtter og diverse
utstyr til baderommene våre. bilder kommer en annen dag.

beklager så mye at innlegget kom seint i kveld. vet mange av dere gledet dere til å få se gavens innhold, men jeg ble rett og slett helt utmattet av all vandringen på kjøpesenteret og trengte tid til å hente meg inn etterpå. 

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. jeg tar i mot alle kommentarer med stor takknemlighet. jeg takker deg,ray:)

      Slett
  2. Eg som hadde gleda meg til og sjå pynteputene...

    SvarSlett
  3. Hei Hans Henrik. Håper du har fått energien tilbake, man skal ikke spøke med kjøpesenter-vandring. Veldig koselig å få se hvordan dere har fått det i nyhuset og føler jeg nå blir kjent med deg/dere gjennom bloggen din ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk,gøril. energien har sakte,men sikkert kommet tilbake. ting tar tid og det må en bare forholde seg til. glad å høre at du følger bloggen.... og bedre kjent skal vi bli:)

      Slett
  4. Nå har jeg studert bildet med lysestakene og gaven fra Anja. Veldig fint! Men det er noe som stjeler nattesøvnen fra meg. Hvorfor har du duk og lysestaker stående på gulvet? Er det en ny trend som jeg ikke har fått med meg? Bra blogg Hans! Keep it up!

    SvarSlett
    Svar
    1. det er et godt spørsmål, christian. saklig og ikke-krenkende, det setter jeg pris på. det handlet mest om at jeg ville at tingene skulle få skinne alene uten masse annet i bakgrunnen, men ser jo at det skapte mer støy enn forventet. håper du får sove læll. skal være obs på slikt fremover. hjertlig:)

      Slett

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på