onsdag 12. februar 2014

nytt hus ny tid nytt hjem

jeg og min samboer anja har nettopp flyttet til inn i et flunkende nytt hus i kaldfjorden, like utenfor tromsø by. vi har fylt huset med skatter samlet opp gjennom tiden og er nå på jakt etter nye som jeg ønsker å dele med dere. jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli en blogger, men det har jeg altså blitt. ny tid for mangt. følg meg videre da, folks. dette blir spennende og inspirerende..

det er mye å sette seg inn i når det kommer til blogging. vis nåde. vær tålmodig. bilder kommer snart. for å si det mildt.

2 kommentarer:

  1. Hehe what? Blogga du om huset? Korleis greier du å skrive uten dialekt? :-P gratulere med kåken uansett;) kan forresten hende eg ende opp på SATS i Tromsø! :-P

    SvarSlett
  2. hei! Ja, dette blir en blogg om interiør. Du må si ifra hvis du kommer til Tromsø, da vanker det kaffe. Har akkurat funnet noen kjempefine kopper.

    SvarSlett

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på