torsdag 20. februar 2014

when you´re gone

i kveld er jeg hjemme alene. anja er borte og huset føles regelrett tomt. følelsen har muligens blitt forsterket av at jeg har hørt på sangen "when you´re gone" med melanie c og bryan adams. rart hvordan musikk kan påvirke en. nok om det.

jeg har brukt kvelden til å sortere klær, anbefaler alle til å gjøre dette. det skaper orden i både skap og sinn. elfa-systemet gjør jobben til en lek. oversiktlig og enkelt. slik jeg liker det.

snart er det helg. jippi. da skal vi styre og stelle ytterligere og nye trendye gjenstander vil bli tatt i hus. dette skal jeg selvfølgelig vise dere. foreløpig må dere forholde dere til to bilder som avslører noe av min smak. bildene er hentet på inspirasjonsguiden som klikk.no har vært så generøs å skape. mye fint og inspirerende der og en kan sitte time på time og bare ta inn inntrykk.

har dere brukt inspirasjonsguiden eller har dere andre kilder til inspirasjon? spar meg for personlige inspirasjonsguider som omhandler alt annet enn interiør. tips meg gjennom en kommentar, da vel!

sees til helgen!

Inspirasjonsguiden

Kjerstis lykke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

legg gjerne igjen en kommentar. det setter jeg umåtelig stor pris på